Vés al contingut principal

Les facultats de Ciències i Biociències celebren Sant Albert

15 nov. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Amb motiu de la jornada de Sant Albert, Joaquim Bruna imparteix dimecres, dia 16 de novembre, la conferència “Un apunt de matemàtica financera: com es valoren les opcions?” a les 12h, a la sala d’actes de l’edifici C.
Rellotge solar de la Facultat de Ciències
Les facultats de Ciències i de Biociències de la UAB, en commemoració de Sant Albert Magne, patró dels científics i de les científiques, organitzen dimecres, dia 16 de novembre, la tradicional diada de Sant Albert. A les 12 hores, a la sala d'actes de l'edifici C, tindrà lloc la conferència “Un apunt de matemàtica financera: com es valoren les opcions?” que impartirà Joaquim Bruna Floris, catedràtic del Departament de Matemàtiques. La conferència estarà disponible per a tothom el mateix dia de la celebració mitjançant un enllaç al document-resum dipositat al Dipòsit Digital de Documents de la UAB (DDD).

Com cada any, i per tal de facilitar l'assistència a l'acte, se suspendran les classes des de les 12h fins a les 14h, excepte les classes de laboratori, els exàmens i aquelles activitats que siguin compartides per més d’una titulació a la mateixa hora i que siguin de difícil suspensió o reprogramació.

D’altra banda, el lliurament de diplomes i de premis extraordinaris de la promoció 2015-2016 dels graus de Ciències, que s’emmarquen en els actes de celebració de Sant Albert, tindrà lloc el proper 25 de novembre, a les 17h, a l'Hotel Campus de la UAB.

Dins de