Vés al contingut principal

La Xarxa entrevista el rector de la UAB, Ferran Sancho

13 feb. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L'actualitat del món universitari ve marcada aquests dies per l'aprovació, per part del govern, del nou decret de reforma dels estudis que obre la possibilitat de programar graus de tres anys. El 12 de febrer, l'espai "L'entrevista" de La Xarxa va tractar el tema amb el rector de la UAB, Ferran Sancho.
Ferran Sancho a 'L'Entrevista' de La Xarxa
El rector de la UAB, Ferran Sancho, va participar a l'espai "L'Entrevista" de La Xarxa el 12 de febrer passat per comentar la situació actual del sistema universitari i la reforma aprovada pel govern.

El rector va parlar sobre el reial decret que obre la possibilitat de programar graus de tres anys, especialment de les possibles implicacions econòmiques que pot tenir tant per als estudiants com per a les universitats i del marc en què s'ha desenvolupat aquesta reforma. Es van tractar també altres temes com ara l'impacte de la situació econòmica en les universitats, la mobilitat internacional dels estudiants o l'ampliació de l'oferta acadèmica al camp de la veterinària, entre d'altres.

L'entrevista va ser realitzada per la periodista Jèssica del Moral i van intervenir-hi també Carles Sabaté, cap de la secció de societat d'El Punt Avui, i Enric Prats, professor de pedagogia de la UB.

Dins de