Vés al contingut principal

La Vila Universitària desenvolupa una app per millorar la gestió dels residents

23 març 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

L'equip d'atenció al resident de Vila Universitària utilitza l'aplicació per facilitar la gestió de tràmits als vilatans i vilatanes, i alhora serveix per adaptar aquesta gestió a un entorn tecnològic. Durant aquesta època de crisi està permetent fer gestions essencials.

Aplicació Vila

L'eina permet als residents estar al dia de les novetats i de les activitats que tenen lloc diàriament a la Vila, fer reserves i renovacions de contracte (dues accions que requerien tràmit presencial). Ajuda a cercar tota la informació que necessitin sobre els serveis, les instal·lacions i els delegats i delegades de bloc, consultar factures a través del seu perfil personal MyVila, contactar directament amb oficines a través d'un formulari i rebre notificacions i recordatoris automàtics d'assumptes importants durant el curs.

La funció estrella i que ha marcat la gran diferència, és la gestió d'incidències: fins ara, quan als habitatges petava una bombeta, no engegava la calefacció o s'embussava la dutxa, els residents podien omplir un formulari a la web o trucar, però a la pràctica la majoria de problemes es comunicaven de forma presencial a les oficines. La implantació de l'app per a aquest ús ha permès optimitzar la gestió no només per al resident, que s'estalvia esperes i pèrdua de temps, tot millorant la seva experiència residencial, sinó també per a l'equip de Vila. Després de dos cursos d'utilització, s'ha avaluat molt positivament la important reducció de cues, evitant així possibles col·lapses en èpoques d'alta afluència d'usuaris.

En aquest moment l'app permet fer gestions sense moure's de casa, sent essencial durant aquests dies que s'ha demanat el confinament de la població a causa del COVID-19. Tot i això la Vila Universitària va recomanar reduir l'activitat presencial a aquella imprescindible per garantir la seguretat de les persones i de les instal·lacions.

Dins de