Vés al contingut principal

La Universitat obre la seva pròpia botiga de productes institucionals

18 gen. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB ha posat en marxa la venda d’articles amb el logotip de la Universitat. Es pot adquirir aquests productes a l’ABACUS que es troba a la Plaça Cívica del campus de Bellaterra.
botiga uab
La Universitat Autònoma de Barcelona ha iniciat la venda d’articles i materials per a tota la comunitat universitària. A la botiga de la UAB es podrà adquirir diferents productes com ara carpetes, USB, tasses de viatge, fundes de portàtil, etc. Tots ells presenten el logotip de la Universitat. Es podrà adquirir els productes a la botiga ABACUS situada a la Plaça Cívica del campus de Bellaterra.

A més, la UAB ofereix un preu especial per a aquelles persones que vulguin fer-ne un ús institucional. Els preus especials estan disponibles a la intranet, a l’apartat "Preu de venda intern". Tanmateix, si es requereix una quantitat significativa de productes, es pot enviar un correu electrònic a l'adreça marxandatge.aslia@uab.cat

Dins de