Vés al contingut principal

La Unitat Docent Hospitalària del Parc Taulí celebra el seu Xè aniversari

29 nov. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Unitat Docent Hospitalària del Parc Taulí celebra el Xè aniversari de la seva creació en un acte que tindrà lloc avui, a les 18 hores, a l'Auditori Taulí. L'acte comptarà amb la presència de la rectora de la Universitat, Margarita Arboix; el degà de la Facultat, Vicent Fonollosa i el coordinador de la Unitat Docent, Salvador Navarro.
Unitat Docent Facultat Medicina Parc Taulí
El programa de l’esdeveniment comprèn la celebració d’una taula rodona institucional, moderada per Manel Sabés, professor del Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular de la Universitat. S’hi projectarà també un vídeo sobre la història de la Unitat i s’hi lliuraran el premis dels “Concurs del Cartell dels 10 Anys de la Unitat Docent Parc Taulí”.

La Unitat Docent del Parc Taulí és una de les sis unitats docents de la Facultat de Medicina de la Universitat. En el decurs de la seva història s’hi han titulat un total de 268 alumnes com a Llicenciats o Graduats en Medicina.

Dins de