Vés al contingut principal

La UAB ret homenatge al professorat i al PAS jubilats durant el curs 2017-2018

06 set. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
En el marc de la inauguració del nou curs acadèmic, la UAB va retre homenatge, el passat 6 de setembre, al professorat i al PAS jubilats durant el curs 2017-2018, en un acte que va comptar amb la presència de la rectora Margarita Arboix, Virginia Luzón, vicerectora de Comunicació i Promoció; Francisco Morente, vicerector de Personal Acadèmic; José Aguilera, vicerector de Personal d'Administració i Serveis i Jaume Tintoré, gerent.
Homenatge als jubilats 2018
Coincidint amb la inauguració del curs acadèmic 2018-2019, però en un acte independent del celebrat a la tarda l'edifici modernista de l'antic Hospital de Sant Pau, la UAB va celebrar al migdia un acte de reconeixement als membres del personal acadèmic i d’administració i serveis que s’han jubilat durant el curs 2017-2018.

Ferran Segura, professor emèrit de la Facultat de Medicina, va parlar en representació dels membres del personal docent i investigador. Segura va recordar, amb il·lusió, quan va arribar, l’any 1973, a la UAB, “una universitat de campus”. També va referir-se al 50è aniversari de la Universitat i al personal que n’havia format part i l’havia convertit en el que és ara gràcies al seu talent.

Teresa Formatger, de l’Àrea de Personal Acadèmic i de Nòmines, va ser l’encarregada de parlar en nom del personal d’administració i serveis i va dedicar les primeres paraules a la nova etapa que començaven com a persones jubilades: “Ara comença una nova vida, una vida millor. Podrem tenir temps per viatjar, fer voluntariat... i tornar a la societat allò que ens han donat. ” Formatger va recordar com havia arribat a la UAB després de veure un anunci al diari El País i va confessar al públic que el que més l’havia enriquit després de 32 anys a la Universitat era la gent que havia arribat a conèixer i tot el que havia après.

Després del lliurament de l’obsequi, la rectora Margarita Arboix va agrair al personal la seva tasca i dedicació a la UAB: “Heu dedicat molts anys de la vostra vida a treballar per la Universitat i estem on estem gràcies a vosaltres. Heu estat, sou i sereu la UAB.” Arboix també va destacar l’èxit de matriculacions d’enguany afirmant que això havia estat possible “gràcies a la que la UAB i el seu personal ha estat capaç de posar-se les piles i proposar canvis en la societat que ens permeten avançar”.

La rectora va acabar la seva intervenció encoratjant tot el personal a seguir vinculats a la UAB i a convertir-se en “un motor de difusió del que és la UAB” i en mentors de futurs treballadors i estudiants.

Dins de