Vés al contingut principal

La UAB reafirma el seu compromís amb l’accessibilitat

04 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El rector Ferran Sancho, el director d’Indra Catalunya, Manuel Brufau, i el president de la Fundación Adecco, José María Echevarría, han acordat la renovació de la càtedra Indra-Fundación Adecco d’Investigació en Tecnologies Accessibles.
Renovació del conveni Càtedra Indra-Fundación Adecco de Tecnologies Accessibles
Manuel Brufau (Indra) (esquerra), el rector Ferran Sancho i José María Echevarría (Fundación Adecco), durant la signatura de la renovació del conveni.
La signatura de la renovació de la càtedra ha tingut lloc el 3 de juny, en un acte en què les tres entitats han refermat el compromís de col·laboració en el desenvolupament de tecnologies i serveis que ajudin a la integració social i laboral de totes les persones que pateixen discapacitats.

La càtedra Indra-Fundación Adecco d’Investigació en Tecnologies Accessibles de la UAB va ser posada en marxa el 2013. En aquest marc, la Universitat, a través del grup de recerca Transmèdia que dirigeix la professora de Traducció i Interpretació Pilar Orero, està desenvolupant PROLOG, una plataforma informàtica per a l’avaluació cognitiva del personal laboral amb discapacitat intel·lectual o trastorns mentals.

Dins de