Vés al contingut principal

La UAB participa a la Setmana Europea de Prevenció de Residus

19 nov. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

A punt de tancar novembre vam presentar un esdeveniment molt especial en el marc de les activitats del Campus SIS: La Setmana Europea de Prevenció de Residus. La UAB va participar en aquesta iniciativa amb la creació d'una campanya virtual que va tenir lloc des del dia 23 fins al 26 de novembre.

Cartell per a la Setmana Europea de Prevenció de Residus

La setmana del 21 al 29 de novembre es va celebrar la XII Setmana Europea de Prevenció de Residus (EWWR). La UAB hi va participar amb la campanya virtual “Repensem, reduïm, reutilitzem i reciclem els residus a la UAB!”, amb l'objectiu de difondre informació pràctica i consells per a reduir els nostres residus i fer una correcta gestió dels residus a la Universitat.

Per a més informació, podeu veure aquest vídeo o visitar l'apartat de residus del web de medi ambient

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Indústria, innovació i infraestructures