Vés al contingut principal

La UAB organitza una jornada de portes obertes sobre els seus CFGS

28 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB ha estat la primera universitat pública catalana en oferir, mitjançant la seva Fundació, cicles formatius de grau superior. El 30 d'abril, hi haurà una jornada de portes obertes per conèixer de primera mà l'oferta de formació professional de la UAB en què la cuinera Ada Parellada farà un show cooking.
Ada Parellada a l'estand d'UAB Formació Professional al Saló de l'Ensenyament
El 30 d'abril, els cicles formatius de grau superior de la UAB organitzen una jornada de portes obertes que permetrà a les persones interessades conèixer de més a prop els CFGS en Direcció de Cuina i Comerç Internacional.

La UAB ha estat la primera universitat pública catalana en oferir, mitjançant la seva Fundació, aquest tipus de titulacions amb els valors afegits de la qualitat universitària i l’acreditació oficial en anglès i francès.

La jornada començarà a les 12 h amb una benvinguda, seguida de les xerrades informatives sobre cada un dels CFGS. A continuació, es farà una visita guiada pel centre que acabarà a l’aula de demostració amb un show cooking, obert a tots els visitants, de la mà d'Ada Parellada, la reconeguda cuinera catalana que col·labora amb el CFGS en Direcció de Cuina.

La UAB Formació Professional oferirà tres sessions més de portes obertes durant els mesos de maig, juny i juliol.

Dins de