Vés al contingut principal

La UAB organitza un acte per celebrar el Dia Europeu de la Logopèdia

03 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Divendres, 4 de març, l’aula magna de la Facultat de Psicologia acollirà a les 11h un acte de celebració del Dia Europeu de la Logopèdia 2016, amb el testimoni de pacients que han viscut la importància de la logopèdia en primera persona.
Facultat Psicologia
La Facultat de Psicologia organitza aquest divendres, dia 4 de març, un acte de celebració del Dia Europeu de la Logopèdia 2016. L’acte tindrà lloc a l’aula magna de la Facultat des de les 11 fins a les 13 hores, i comptarà amb el testimoni de pacients que han experimentat un canvi en la qualitat de la seva vida gràcies a la intervenció logopèdica.

En l’acte hi participaran José Luis Nieto i Isabel Palomeque, pacients de professores del grau de Logopèdia de la UAB. Isabel Palomeque, infermera, és autora del llibre "Alta sensibilitat", on explica la seva experiència personal en patir un ictus als 24 anys. També hi intervindrà Montserrat Massana, abans logopeda i actualment pacient amb afàsia. La seva recuperació exemplar gràcies a la intervenció logopèdica ha estat objecte de conferències per part d'experts i també objecte d'estudi d'un treball fi de grau a Alemanya.

L’acte finalitzarà amb una actuació de la Coral Taliqual, formada per persones que presenten dificultats comunicatives causades per un trastorn neurològic.

Dins de