Vés al contingut principal

La UAB organitza el 18è Carbonyl Meeting

12 jul. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L’International Workshop on the Enzymology and Molecular Biology of Carbonyl Metabolism té lloc del 12 al 17 de juliol a Sant Feliu de Guíxols (Girona). La trobada d’enguany està organitzada pels professors Jaume Farrés i Xavier Parés, del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular de la UAB.
18th International Workshop on the Enzymology and Molecular Biology of Carbonyl Metabolism
L’esdeveniment, també anomenat Carbonyl Meeting, aplega més de cinquanta investigadors i investigadores de tot el món en l'àmbit de l'enzimologia de les oxidoreductases que actuen sobre el grup carbonil.

Aquests enzims participen en processos fisiològics tals com el metabolisme hormonal, l'eliminació de compostos tòxics o en el fenòmen de la quimioresistència, amb importants repercussions en malalties com el càncer o la diabetis. Altres àrees d'interès per la seva implicació són els models animals de malaltia, la bioinformàtica, la genòmica funcional, la metabolòmica i la proteòmica.

La trobada se celebra cada dos anys des de 1982 i suposa un important punt de discussió dels últims avenços en la matèria.  Comprèn presentacions dels grups de recerca i sessions de pòsters d’estudiants i investigadors postdoctorals. En finalitzar el workshop, els resultats presentats es publicaran en  una edició especial de Chemico-Biological Interactions.

Més informació sobre Carbonyl 2016

Dins de