Vés al contingut principal

La UAB ofereix un 'Taller de Design Thinking' gratuït per a estudiants i alumni

17 nov. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La metodologia del Design Thinking és important en un projecte emprenedor perquè posa l'usuari al centre i busca comprensió profunda de les seves necessitats. És per aquest motiu que la Unitat d'Emprenedoria del Servei d'Ocupabilitat n'ofereix un taller per a estudiants i alumni. Serà a càrrec de l'expert Guillem Gómez Munné, un professional amb deu anys d'experiència, i s'impartirà el 30 de novembre, dijous, a les 13.00 h a l'espai UAB-Emprèn, a la plaça Cívica. Inscripcions obertes a l’aplicació NEXUS.

Design_Thinking

El Design Thinking és una metodologia útil per transformar una idea en un projecte o producte concret. L'aplicació del Design Thinking en un projecte emprenedor pot millorar els resultats finals, també fomenta una mentalitat d'innovació, adaptabilitat i resolució de problemes. L’objectiu del Taller de Design Thinking és fer una introducció a aquesta metodologia.

L’expert Guillem Gómez, un emprenedor en el camp de l'experiència del client i la innovació i apassionat per la transformació, la tecnologia i el disseny, serà l’encarregat d’impartir la sessió, exclusiva i gratuïta per a estudiants i alumni de la UAB. Serà el proper 30 de novembre, dijous, a les 13.00 h a l'espai UAB-Emprèn. L’activitat està organitzada per la Unitat d'Emprenedoria del Servei d'Ocupabilitat  i forma part de la seva oferta formativa per desenvolupar les habilitats i les competències necessàries en l’àmbit de la generació d’idees i l’emprenedoria social.

Per assistir a la sessió només cal inscriure's gratuïtament a través de l’aplicació NEXUS; qui encara no hi tingui un perfil, pot fer una Alta parcial amb el seu NIU i paraula de pas de la UAB.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA

L'espai UABemprèn, que acollirà el taller, és a la plaça Cívica, a la primera planta de l'edifici RR, damunt del bar.

Dins de