Vés al contingut principal

La UAB lliura el 15è premi Argó a treballs de cicles formatius de grau superior

02 nov. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els premis Argó, que arriben a la seva quinzena edició, s'emmarquen dins d'un programa que vol apropar la universitat als estudiants de batxillerat i de cicle formatiu de grau superior.
Premis Argó
 El 6 de novembre, a les 17 h, la sala de juntes del Rectorat acollirà la cerimònia de lliurament del premi Argó de treballs de recerca d'estudiants de cicles formatius de grau superior, que arriba enguany a la quinzena edició.

L'acte comptarà amb la participació de Josep Ros, vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat; Xavier Verge, membre del Consell Social de la UAB; Anna Cros, directora de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB; Jordi Barbé, president del jurat; i Begonya Oliveras, secretària del jurat.

Aquests premis s'emmarquen dins del Programa Argó, iniciativa de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UAB, i distingeixen els millors treballs de recerca realitzats per alumnes de batxillerat i de cicles formatius de grau superior que s'estan preparant per entrar a la universitat.

El programa ofereix assessorament i suport a aquests estudiants, però també concedeix actualització de coneixements per al professorat i la possibilitat de saber quins són els projectes i les recerques que es fan a la UAB, així com conèixer els seus centres d'estudi.

S’atorgaran dos primers premis, que tindran la matrícula gratuïta en cas d'accedir a un grau de la UAB; dos segons premis; dos tercers premis i dues mencions honorífiques pels millors treballs presentats. Els alumnes guardonats tindran l’ocasió de presentar breument el seu treball.

Dins de