Vés al contingut principal

La UAB expressa el seu condol als familiars de les víctimes de l’accident de Freginals

20 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB expressa el seu condol als familiars i amics de les víctimes del tràgic accident d’autocar de Freginals del 20 de març passat. La Generalitat ha habilitat el telèfon gratuït d'informació sobre l’accident per a familiars de les víctimes (900 400 012) i la UAB ofereix atenció psicològica a la seva Unitat de Trauma.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
La Universitat Autònoma de Barcelona vol expressar el seu condol als familiars i amics de les víctimes del tràgic accident d’autocar que ha tingut lloc a Freginals (Tarragona).
La Universitat posa a disposició de familiars i de autoritats la seva Unitat de Trauma, Crisi i Conflicte de Barcelona (UTCCB).

La UAB i l'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP) es van sumar als dos dies de dol oficial decretats per la Generalitat de Catalunya i als cinc minuts de silenci que es van guardar el dia 21 de març a l'entrada de l'edifici històric de la Universitat de Barcelona.

La Generalitat ha habilitat un telèfon gratuït d'informació sobre l’accident per a familiars de les víctimes: 900 400 012.

Dins de