Vés al contingut principal

La UAB et retorna la teva inversió en llengües

29 set. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB obre el segon termini d’una convocatòria d’ajuts al professorat que té per objectiu fomentar l’aprenentatge d’idiomes entre el personal acadèmic. Amb aquests ajuts es pretén finançar una part del preu dels cursos d’idiomes cursats i superats.
Imatge Ajuts Lingüístics Juny 2014

La UAB estableix un programa d’ajuts per al personal acadèmic de la UAB que vol  millorar el nivell de coneixement de llengües estrangeres mitjançant el seguiment i la superació d’accions formatives destinades a millorar la competència en qualsevol llengua estrangera.

Enguany, la convocatòria d’ajuts al personal acadèmic per a l’aprenentatge d’idiomes té dues modalitat, amb les quals es pretén millorar el coneixement de llengües estrangeres del personal acadèmic de la UAB i millorar-ne específicament la competència en anglès per impulsar la docència en aquesta llengua a la Universitat.

Poden gaudir d’un ajut les persones que acreditin una relació contractual amb la UAB com a personal acadèmic per a tot el període que comprengui l’activitat formativa. El termini per sol·licitar l’ajut s’inicia el dia 1 d’octubre i finalitza el 14 de novembre. La sol·licitud s’ha de presentar al Registre General de la UAB.

Consulteu tota la informació sobre els terminis i les característiques de cada convocatòria (destinataris, requisits, terminis, documentació, etc.) al cercador de beques i ajuts de la UAB.

El Servei de Llengües està a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment.