Vés al contingut principal

La UAB és la 18a universitat del món en el THE Young University Rankings

06 abr. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El rànquing, hereu del THE 150 under 50, s’ha ampliat a 200 universitats i avalua la qualitat docent, la investigació, les citacions, la internacionalització i la transferència. La UAB se situa en la posició 18 del món en la classificació.
Ranquing THE
L’edició d’enguany del rànquing THE 150 under 50, ara anomenat Times Higher Education Young University Rankings, que classifica les 200 millors universitats del món de menys de 50 anys, situa la Universitat Autònoma de Barcelona en la posició 18.

La classificació aplica els mateixos indicadors que el rànquing general THE World University Rankings, avaluant la qualitat de la docència i de la recerca, el nombre de citacions dels articles científics, la internacionalització, així com la transferència tecnològica, a partir dels ingressos procedents de convenis amb empreses. La metodologia, però, s’ha recalibrat lleugerament tot disminuint el pes de la reputació de la universitat, per tal d’afavorir les de creació més recent.

La difusió del rànquing coincideix amb la publicació del suplement Top 50 of Generation X, un especial on Times Higher Education analitza les millors universitats creades entre 1967 i 1985, entre elles la UAB.

Més informació:

Dins de