Vés al contingut principal

La UAB, en la posició 167 del rànquing Best Global Universities

28 oct. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB és la 167a universitat del món segons el rànquing Best Global Universities que publica el diari nord-americà U.S. News. A Europa n’ocupa la 66a posició i és la segona universitat d’Espanya.
BGU ranquing 2017
Segons el rànquing Best Global Universities (NGU), publicat aquesta setmana pel diari nord-americà U.S.News, la Universitat Autònoma de Barcelona és la 167a universitat del món, la 66a d’Europa i la 2a universitat d’Espanya.

La classificació està encapçalada per la Universitat de Harvard, el Massachusetts Institute of Technology i la Universitat d’Stanford, tots tres als Estats Units. A Espanya, la Universitat de Barcelona és la millor situada en el rànquing, seguida per la UAB, la Universitat Pompeu Fabra, la Universidad Autónoma de Madrid i la Universitat de València.

La nova edició del rànquing es basa en un conjunt d’indicadors, com la reputació internacional en recerca, la reputació regional, les publicacions científiques, les citacions, les conferències i el nivell de col·laboració internacional, entre d’altres.

Més informació:

Dins de