Vés al contingut principal

La UAB dona la benvinguda als estudiants del Grau en Filosofia, Política i Economia

06 feb. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Grau en Filosofia, Política i Economia s'imparteix conjuntament entre quatre universitats de Barcelona i Madrid. L'11 de febrer, hi haurà un acte de benvinguda per a la primera fornada d'alumnes d'aquesta titulació que estudiaran durant un semestre a la UAB.
Estudiants
L'11 de febrer, la UAB donarà la benvinguda a l'alumnat del Grau en Filosofia, Política i Economia que, per primer cop, estudiarà a l'Autònoma durant aquest semestre. Es tracta d'una titulació interuniversitària impartida a través de l'Aliança 4 Universitats, formada per, a més de la UAB, les universitats Autònoma de Madrid, Carlos III i Pompeu Fabra.

El Grau de Filosofia, Política i Economia compta amb una àmplia i prestigiosa tradició acadèmica al món anglosaxó. Els titulats obtenen una sòlida formació en ciències polítiques i economia, amb una base important en l’anàlisi crítica i moral que proporcionen les humanitats. La particularitat del grau recau en la mobilitat dels estudiants, que han de cursar els estudis entre Barcelona i Madrid i poden també fer una estada a una universitat estrangera.

La UAB s'ha incorporat aquest curs al grau i, durant el segon semestre, acollirà per primer cop els estudiants. Els seixanta alumnes que seran rebuts el dia 11 estan cursant el primer curs del grau i seguiran durant aquest semestre assignatures sobre govern i polítiques públiques, microeconomia, ètica i història del pensament econòmic, a més d'un seminari interdisciplinari. Durant el primer semestre d'aquest curs, han seguit altres matèries a la UPF, i passaran el segon curs, a partir del setembre, a l'Autònoma de Madrid i a la Carlos III.

L'acte de benvinguda es desenvoluparà a la sala d'actes de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia, a partir de les 9 h. Hi intervindran el vicerector de Programació Acadèmica i Qualitat, Josep Ros, i els degans de les tres facultats implicades en el grau: Laura Feliu (Ciències Polítiques i Sociologia), Joan Carbonell (Filosofia i Lletres) i Héctor Sala (Economia i Empresa).

Dins de