Vés al contingut principal

La UAB dona la benvinguda als estudiants de primer curs de doctorat

25 gen. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L’acte de benvinguda dels estudiants de doctorat de primer curs, que tindrà lloc a la Facultat de Filosofia i Lletres el 31 de gener, a les 11 h, inclourà la presentació del codi de bones pràctiques de recerca a la UAB.
Estudiants
El proper 31 de gener, a les 11 h, es realitzarà una sessió de benvinguda dirigida als estudiants de doctorat de primer curs. L’acte, que tindrà lloc a l’auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres, es centra en el doctorat com a etapa formativa, en l’ètica durant la recerca i en les bones pràctiques.

L’apertura de l’acte anirà a càrrec d'Armand Sánchez, vicerector de Recerca i Transferència. Després de la benvinguda, José Luis Molina, professor del Departament d’Antropologia Social i Cultural, presentarà el Codi de bones pràctiques de recerca a la UAB. Durant l’acte, Begoña Miñarro, tècnica de Projectes Estratègics de la UAB, parlarà de la carta europea de l’investigador i de la iniciativa EURAXESS, una xarxa que dona suport als investigadors en qüestions administratives importants quan es traslladen.

Les conferències seran impartides per Carme Tost, responsable de la Unitat Tècnica de Doctorat, que farà una introducció a la plataforma Sigma i a la gestió del portafoli de la pàgina web de l’Escola de Doctorat; Manuel Gerpe, Síndic de Greuges de la UAB, que introduirà la feina que fa l’oficina del Síndic de Greuges de la Universitat; i Sara Moreno, vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat, que presentarà la Xarxa Alumni i les activitats de Dinamització Comunitària.

La sessió està especialment orientada als estudiants de doctorat de primer curs, als quals s’encoratja a que participin. Tot i això, també està oberta a la resta de doctorands i directors, ja que els temes poden ser també d’interès per a tothom.

Dins de