Vés al contingut principal

La UAB dona la benvinguda als estudiants de primer curs de doctorat

25 gen. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El proper 1 de febrer, a les 11,30 h, es realitzarà una sessió de benvinguda dirigida als estudiants de doctorat de primer curs. Durant l'acte es presentaran factors com El codi de bones pràctiques de recerca a la UAB, la iniciativa EURAXESS o la carta europea de l’investigador.
Estudiants
El proper 1 de febrer, a les 11,30 h, es realitzarà una sessió de benvinguda dirigida als estudiants de doctorat de primer curs. L’acte, que tindrà lloc a l’auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres, es centra en la importància de l'ètica en la recerca i en les bones pràctiques. Les presentacions es faran en castellà i les projeccions estaran escrites en anglès.

L’apertura de l’acte anirà a càrrec d'Armand Sánchez, vicerector de Recerca i Transferència. Després de la benvinguda, José Luis Molina, professor del Departament d’Antropologia Social i Cultural, presentarà El codi de bones pràctiques de recerca a la UAB. A les 12,45 h, Begoña Miñarro, tècnica de la Unitat de Projectes Estratègics, donarà a conèixer als estudiants la iniciativa EURAXESS i la carta europea de l’investigador. Per últim, Carme Tost, cap de la Unitat Tècnica de l’Escola de Doctorat, oferirà la ponència "La pàgina web de l'Escola de Doctorat, introducció a la plataforma Sigma i la gestió del portfoli".

La sessió està especialment orientada als estudiants de doctorat de primer curs, als quals s’encoratja a que participin. Tot i això, també està oberta a la resta de doctorands i directors, ja que els temes poden ser també d’interès per a tothom.

Dins de