Vés al contingut principal

La UAB coorganitza el MINIPUT, la mostra de televisió de qualitat de Barcelona

28 nov. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El MINIPUT són unes sessions on es fan projeccions i es debat amb els responsables dels programes de televisió més innovadors, provocadors, educatius i amb vocació de servei públic de l’any. Reuneix professionals, estudiants, professors, investigadors i interessats en el món de la televisió.
Tertúlies sobre realitat augmentada
El proper 29 de novembre, de 10 h a 22 h, el Teatre del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) (Montalegre, 5, Barcelona) acollirà la 20a edició del MINIPUT, dedicat a la televisió de qualitat i als nous formats televisius a l’Estat espanyol. Es tracta d’una sèrie de projeccions i debats amb els responsables dels programes de televisió més innovadors, provocadors, educatius i amb vocació de servei públic de l’any. Vol ser un punt de trobada entre professionals, estudiants, professors, investigadors i interessats en el món de la televisió.

El MINIPUT està organitzat pel Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), Televisió de Catalunya (TVC), el Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB, la Universitat de Lleida (UdL), Televisió Espanyola (TVE), la Universitat Ramon Llull (URL), Tecnocampus de Mataró i el CCCB. Compta, també, amb la col·laboració de la Universitat de Girona i de la Universitat Rovira i Virgili.

Aquest any, es projectaran programes que reflexionen sobre els usos que fem de les noves tecnologies per demostrar que no hi ha males o bones tecnologies, sinó que tot depèn de l’ús que en fem d’elles. Se’n podrà veure una desena: Real Humans, ficció que planteja la convivència entre robots i humans; Web Junkie, enfocada en un centre de desintoxicació per a adolescents xinesos addictes als videojocs en línia; Mission Investigate: Surfing the Web of Hate, que s’endinsa en la figura dels haters de blocs i xarxes socials; At War, sobre la Primera Guerra Mundial; History with a WOW, dirigida a nens, que explica la història del Japó; Doorway to Adulthood, una altra manera d’explicar el sexe als adolescents japonesos; Married at First Sight, un docureality que investiga l’amor conjugal fent el seguiment de dos desconeguts que es casen; Blachman, té l’objectiu de posar en escena els tòpics, convencions i estereotips de la nostra societat; Murder, pilot d’un thriller que s’articula a partir de la confessió a càmera; i Emilie, un projecte transmèdia per a públic juvenil.

A més, hi haurà una sessió especial, sota el títol de Fake televisiu, que tindrà com a convidats a Jordi Évole (Salvados), Miguel Ángel Martín i Manuel Delgado (El Camaleó).

L’entrada és gratuïta i lliure, però és necessari inscriure’s prèviament.

Dins de