Vés al contingut principal

La UAB celebra la Global Entrepreneurship Week

02 nov. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El programa UAB-Emprèn organitza del 16 al 20 de novembre la Global Entrepreneurship Week, una setmana dedicada a l'emprenedoria, que comptarà amb la visita d'emprenedors d'èxit, com Francesc Riverola, fundador de l’empresa FXStreet i un dels “Business Angels” més importants del país.
UAB GEW
La Global Entrepreneurship Week és una inciativa en què participen més de 70 països amb més de 25.000 activitats a tot el món relacionades amb l’emprenedoria. La Universitat hi participa amb l'organització de tres iniciatives que tindran lloc en diferents dies a l'espai UAB-Emprèn (Plaça Cívica).

Dimarts, 17 de novembre, Francesc Riverola, un dels "Business Angels" més importants del país, president i fundador de l’empresa FXStreet “The world's leading Foreign Exchange portal”, imparteix la xerrada "Com sobreviure a l'èxit i no morir en l'intent". Riverola explicarà quins són els principals factors que ha de tenir un projecte per atraure l'interés d'un inversor, parlarà de la seva experiència personal com a emprenedor i explicarà com ha aconseguit sobreviure a la crisi econòmica.

Dimecres 18, serà un dia dedicat a les experiències internacionals. Durant la jornada es presentaran les principals beques i ajudes que hi ha actualment per anar a l’estranger com a emprenedor, per exemple l’Erasmus for young Entrepreneurs o les beques de RedEmprendia. L’acte es completarà amb l’experiència de tres emprenedors: Arnau Navarro (estudiant d'ADE amb anglès), Joan Viladomat (enginyer químic) i Arnau Giró (graduat en comunicació audiovisual), que explicaran com els ha ajudat marxar fora a l’hora de tirar endavant els seus projectes.

Per últim, el dijous 19, serà el torn de la segona UAB-Sessions del curs, que comptarà amb la presència de l’equip de Arkyne Technologies, un projecte d’empresa jove especialitzada a innovar en energies renovables, telecomunicacions, videojocs, desenvolupament de softwares i intel·ligència artificial. Javier Rodríguez, un dels fundadors d’Arkyne i emprenedor d'UAB-Emprèn explicarà com aquest servei l’ha ajudat en la creació de l’empresa.

Per assistir a les activitats, obertes i gratuïtes, cal enviar un correu a: uab.empren@uab.cat confirmant l’assistència.

Dins de