Vés al contingut principal

La UAB celebra el Dia Mundial de la Veu

20 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L’activitat, una festa de la veu participativa i oberta a tothom, tindrà lloc el dilluns 25 a partir de les 11h del matí a la carpa del bar la Facultat de Filosofia i Lletres.
WorldVoiceDayIMG
La Unitat de Veu del SiPEP, la Coral de Logopèdia i la Comissió World Voice Day del Grau de Logopèdia organitzen el proper dilluns 25, a partir de les 11h, una festa on tothom que ho desitgi podrà descobrir els secrets de la seva veu mitjançant la tècnica Express Voice Analysis per part d’estudiants de logopèdia. L’activitat tindrà lloc a la Plaça del Coneixement de la UAB, a la carpa del bar la Facultat de Filosofia i Lletres.

Els participants podran cantar, recitar o declamar a l’escenari, amb micròfon obert, i amb el suport d’instruments musicals (teclat, guitarra, baix, bateria i acordió diatònic) en cas que ho necessitin.

La festa la inaugurarà la Coral de Logopèdia i compta amb la col·laboració de la Facultat de Psicologia i de l’equip de Dinamització Comunitària de la UAB.

Dia Mundial de la Veu

El 16 d'abril se celebra a tot el món el Dia Mundial de la Veu, una activitat que consisteix, principalment, en la celebració d'activitats, cursos, concerts i conferències que aborden els diferents aspectes de la veu. A través d'activitats divulgatives gratuïtes es vol fer arribar a tots els públics la importància de l'estudi, la investigació i les cures de la veu.

Dins de