Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

La UAB celebra el Dia Internacional de la Dansa amb una actuació oberta a la Plaça Cívica

29 abr. 2026
Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Universitat Autònoma de Barcelona va celebrar el Dia Internacional de la Dansa el dimecres 29 d’abril amb una actuació a l’aire lliure a la Plaça Cívica. La proposta, oberta a tota la comunitat, va incloure dues peces de dansa contemporània que exploren la quotidianitat i els vincles humans des de perspectives complementàries.

imatges dues ballarines amb el mar de fons

El passat 29 d’abril, la Universitat Autònoma de Barcelona va commemorar el Dia Internacional de la Dansa amb una actuació oberta a la Plaça Cívica, en el marc d’una proposta de dansa contemporània adreçada a tota la comunitat universitària. L’activitat va incloure dues peces que van posar en valor la creació artística vinculada a la UAB i van apropar la dansa a un espai obert i compartit.

En el mateix context, es va anunciar que la peça At this very moment, dirigida per Laia Santanach, es podrà tornar a veure el dimecres 13 de maig a la Sala Teatre UAB, amb dues funcions gratuïtes a les 14 h i a les 17 h, en una versió adaptada a l’espai escènic.

Dins de