Vés al contingut principal

La UAB aprova el pressupost per al 2017

22 des. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Consell Social, el 21 de desembre passat, i el Consell de Govern, el dia 1 del mateix mes, van aprovar un pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’any 2017 de 297.280.902€, el que suposa 4,3 milions menys respecte l’any 2016, un 1,4% de reducció.
Rectorat imatge

El pressupost de la UAB estableix quins seran els ingressos i les despeses econòmiques de la institució al llarg d'un any natural amb criteris d'equilibri, eficiència i sostenibilitat econòmica. Per a l’any 2017, recull una disminució del pressupost genèric (ingressos i despeses) a causa principalment de la reducció de les aportacions de la  Generalitat de Catalunya. Com a principals aspectes, manté el capítol I amb un traspàs de personal acadèmic funcionari a laboral; incrementa l’assignació per a despeses de funcionament als centres i als  departaments; i disminueix les despeses de contractes de serveis, manteniment i consums i el deute de parc científic.

El document que recull els pressupostos està dividit en quatre capítols d’ingressos i set de despeses que reflecteixen detalladament cada aspecte dels ingressos previstos (transferències corrents de les administracions públiques, matrícula, finançament de la recerca, etc.) i de les despeses (personal, contractació de serveis, manteniment, adquisició de materials i eines de recerca, etc.).

Els capítols més importants d’ingressos són el de Transferències corrents (Capítol 4) i el de Taxes, preus públics i altres ingressos (Capítol 3). Pel que fa a les despeses, els més importants són el de Personal (Capítol 1), i el de Compra de béns corrents i de serveis (Capítol 2).

Dins de