Vés al contingut principal

La UAB acull les proves d'aptitud per accedir a educació infantil i primària

13 jul. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La UAB serà una de les seus de les proves d'aptitud personal que avaluen les persones que volen accedir als graus d'educació infantil i d'educació primària de les universitats catalanes. Mil dues-centes persones s'examinaran al campus de Bellaterra el 15 de juliol.

Estudiants

El 15 de juliol, la UAB acollirà les proves d'aptitud personal per accedir als graus d'educació infantil i d'educació primària. Tindran lloc al campus de Bellaterra i es desenvoluparan amb les mesures de seguretat necessàries per preservar la salut davant dels riscos derivats de la pandèmia de COVID-19.

Com en el cas de les proves d'accés a la universitat, s'han pres mesures sanitàries como ara distribuir els espais on es realitzaran els examens per evitar aglomeracions de persones o bé distribuir material de protecció al personal que intervé en l'organització de les proves.

Aquestes proves, que es realitzen des de l'any 2017, estan dividides en dues parts. Una avalua la competència comunicativa i de raonament crític dels candidats i l'altra examina la competència logicomatemàtica. La qualificació final de les proves és apte o no apte.

Unes 1.200 persones s'examinaran al llarg del matí a la UAB. Les proves tindran lloc als edificis B i C, a l'Escola d'Enginyeria i a l'aulari central. A més del campus de Bellaterra, hi haurà altres seus distribuïdes per Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona. Els resultats es coneixeran el 27 de juliol.

Per tal de conèixer el campus de Bellaterra i quins són els mitjans de transport disponibles per arribar-hi podeu consultar la pàgina de mobilitat i transports del web de la UAB.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat