Vés al contingut principal

La UAB acull 5.600 alumnes que faran les PAU al juny

09 juny 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Un any més, els campus de Bellaterra i de Sabadell de la UAB han acollit diversos tribunals de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU), que finalitzen avui. En total, durant tres dies hauran passat per la Universitat 5.633 alumnes, que podran consultar-ne els resultats el proper 29 de juny.
Estudiants
Els exàmens s'han realitzat per tot el campus universitari, on hi ha hagut un total de 29 tribunals: 27 repartits per les facultats de Bellaterra i dos al campus de Sabadell.

Els 29 tribunals s'han repartit entre les facultats de Veterinària, Ciències de la Comunicació, Aulari J, Medicina, Economia, Dret, Polítiques i Sociologia, Ciències, Enginyeria, Filosofia i Lletres, Psicologia, Traducció i Interpretació i Ciències de l’Educació, així com al campus de Sabadell.

El primer dia, el dimarts, 14 de juny, s'han realitzat els examens de llengua castellana i literatura, llengua catalana i literatura, anàlisi musical, economia de l'empresa, química, dibuix tècnic i literatura castellana.

El dia 15 de juny s'han fet les proves d'història, història de la filosofia, llengua estrangera, ciències de la terra i del medi ambient, disseny, matemàtiques aplicades a les ciències socials, electrotècnia i història de l'art.

El dia 16 de juny hi ha les proves física, geografia, dibuix artístic, llatí, matemàtiques, biologia, cultura audiovisual, grec, literatura catalana i tecnologia industrial.

Les PAU estan dividides en una fase general i una fase específica. A la general, els estudiants estan obligats a examinar-se de llengua catalana i literatura, llengua castellana i literatura, llengua estrangera, història o història de la filosofia i una matèria de modalitat triada per l’alumne. A la fase específica, que és optativa, els alumnes podran triar fins a tres matèries de modalitat, diferents a la de la fase general. Aquesta fase específica permetrà obtenir la nota d’admissió per a les titulacions amb més demanda que oferta. Així doncs, la nota d’aquesta fase específica se suma a la nota de la fase general. La puntuació total es fa sobre 14 punts.

A partir del dia 29 de juny, es podran consultar els resultats.

La convocatòria extraordinària de les PAU tindrà lloc també a la UAB el mes de setembre.

La pàgina web de la Generalitat de Catalunya ofereix una àmplia informació sobre tràmits, horaris, exemples d’exàmens, dates, etc.

Per tal de conèixer la situació de les facultats i quins són els mitjans de transport disponibles per arribar-hi podeu consultar la pàgina de Mobilitat i Transports de la UAB.

MÉS INFORMACIÓ:

Pàgina web Generalitat: https://accesnet.gencat.cat

Àrea d’Afers Acadèmics (UAB)
Edifici Rectorat
08193 Campus de Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
Tel. 935 811 110
suport.pau@uab.cat