Vés al contingut principal

La UAB acollirà durant l'estiu cursos per a estudiants d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius

17 maig 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
A  partir del 25 de juny, començaran els cursos d’estiu organitzats per l’ICE dissenyats amb la voluntat de facilitar el coneixement del món universitari i de millorar l’orientació acadèmica de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, amb temàtiques diverses que van des dels estudis forenses fins la salut ambiental.
SecundariaEstiuICE
L’ICE organitza aquest estiu, entre altres activitats, un paquet de cursos dissenyats amb la voluntat de facilitar el coneixement del món universitari i de millorar l’orientació acadèmica de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

Aquesta iniciativa es dividirà en tres setmanes: la primera, del 25 al 28 de juny, tindrà una durada de quatre dies i l’horari serà de 9 h a 14 h. S’ofereixen vuit cursos diferents amb temàtiques molt variades que van des del cinema fins a la neurociència, passant per programació, ciència, informàtica i paleontologia.

Els cursos de la segona setmana, que serà la de l’1 al 5 de juliol, duraran una setmana complerta i l’horari serà de 9:30 h a 14 h, amb 13 temàtiques d’àmbits molt diferents també: des de tècniques forenses per detectar la causa d’una mort fins a què podem fer per reduir la resistència als antibiòtics o com crear la teva pròpia App.

La darrera setmana, del 8 al 12 de juliol, els horaris seran els mateixos i tornaran a oferir-se alguns dels cursos de la setmana anterior, més d’altres, com un sobre els microbis.

Els cursos, que es faran en les diferents facultats i alguns centres i serveis de recerca de la UAB, els oferiran el professorat de la 'Autònoma. La inscripció és de 80 euros la primera setmana de juny, que és de 4 dies, i de 90 euros la segona i la tercera. Les places són limitades.

S'ofereixen 15 bonificacions del 50% del preu d’un curs, adreçades a estudiants de centres de màxima complexitat del Barcelonès, del Vallès Occidental i del Vallès Oriental, reconeguts com a tal per la Generalitat de Catalunya.

Dins de