Vés al contingut principal

La UAB, a la fira QS World Grad School Tour Barcelona

16 feb. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Universitat Autònoma de Barcelona presenta l'oferta de màsters oficials, màsters i postgraus propis i doctorats a la Fira QS Barcelona que tindrà lloc el proper dimarts 8 de març a l’Hotel Catalonia Barcelona Plaza.
QS Barcelona

La UAB serà a l’Hotel Catalonia Barcelona Plaza per presentar la seva oferta 16/17 de màsters oficials, màsters i postgraus propis i doctorats. L'accés a la fira és gratuït, però cal regirstrar-se prèviament. Pots registrar-te online al web de la Fira QS Barcelona.

QS World Grad School Tour és una fira itinerant que visita les principals ciutats del món per apropar als estudiants l’oferta de màsters i doctorats d’universitats i escoles de negocis de referència. És una bona oportunitat per prendre contacte amb universitats i escoles d’altres països o conèixer l’oferta formativa de les universitats catalanes i espanyoles de referència.

Entre les universitats catalanes, aquest any trobaràs els estands de la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat Pompeu Fabra. Com universitats i escoles de negocis estrangeres, participen Bournemouth, Cardiff, Coventry, Durham, EDHEC, ESSEC, HEC Paris, Hult, King's College London, Politecnico di Milano, The University of Law, Birmingham, Geneva, Glasgow, Bocconi i un llarg etcètera.

L'horari de la fira és de 17 a 20h (prèviament es realitzen els seminaris d'admissions, de 15:40 a 17h).

El programa de la fira inclou:

• Beques exclusives per 1,7 milions de dòlars
  • Beques d'idiomes