Vés al contingut principal

La Sala Teatre UAB presenta De algún tiempo a esta parte, de Max Aub

01 abr. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L’actriu i exalumna de la UAB, Esther Lázaro, dirigeix l'obra i interpreta a la protagonista de “De algún tiempo a esta parte”, escrita per Max Aub, a la Sala Teatre UAB.
Imatge Notícia De algún tiempo a esta parte
“De algún tiempo a esta parte” és un monòleg de Max Aub escrit el 1939, on es relata l’existència agonitzant d’una dona jueva a la Viena de 1938, després de l’Anschluss, l’annexió d’Àustria a l’Alemanya nazi, i abans de la Segona Guerra Mundial. La protagonista, Emma, parla amb el seu marit mort i li explica com s’ha convertit en víctima i espectadora dels canvis que han anat succeint, mentre alhora recorda moments feliços, al costat d’ell i el seu fill Samuel.

Max Aub escriu un text “impecable, brutal, violent, impactant, visual, espantós, profund, humà, viu...”,  considerat per la crítica com un dels millors monòlegs escrits en el segle XX.
L’escriptora, i columnista de El País, Almudena Grandes resumeix d’aquesta manera l’obra: “Resulta difícil resumir en unas pocas líneas el impacto que De algún tiempo a esta parte produce en el ánimo del espectador. La calidad del monólogo de Max Aub y el extraordinario trabajo de Esther Lázaro convierten este montaje en una de las obras teatrales más interesantes, arriesgadas y emocionantes que he visto en los últimos años.”

Esther Lázaro, vinculada al teatre i a la música des de ben petita, es forma com a actriu a diverses escoles de teatre de Barcelona i cursa el màster en Estudis Teatrals amb especialització en Direcció i Dramatúrgia de l’Institut del Teatre.  Així doncs, els seus treballs teatrals abasten des del teatre de text fins l'òpera, passant pel musical i el radioteatre.

Si no us ho voleu perdre, veniu el proper dilluns 1 d’abril a les 8.30 h o dimecres 3 a les 10.00 h a la Sala Teatre UAB.

INFORMACIÓ GENERAL
Situació: Plaça Cívica, Campus de Bellaterra.
Capacitat: 137 persones.
Entrada gratuïta limitada a l'aforament de la sala.
La taquilla s'obre mitja hora abans de començar cada espectacle.
No es reserven localitats i només s'entrega una entrada per persona.

Dins de