Vés al contingut principal

La primera promoció de Ciències de la Informació compleix quaranta anys

25 oct. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Per celebrar els quaranta anys es realitzarà un seguit d’activitats, taules rodones i exposicions que tindran com a punt de partida la del 27 d'octubre titulada “40 anys de premsa escrita en català: passat, present i futur” i que comptarà amb la presència de diferents personalitats de la comunicació.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest any, la Facultat de Ciències de la Comunicació celebra els 40 anys de la primera promoció en Ciències de la Informació, especialització en periodisme i en publicitat. Per tal de celebrar-ho, es durà a terme un seguit d’activitats, taules rodones i exposicions que tindran el seu punt de partida el proper 27 d’octubre, a l’aula magna de la facultat, a les 10,30 h.

La taula rodona, titulada “40 anys de premsa escrita en català: passat, present i futur”, donarà el tret de sortida a tot aquest seguit d’iniciatives. Comptarà amb la participació de Santiago Ramentol, professor del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura i exdirector del diari Avui; Vicenç Villatoro, exdirector del diari Avui; Joan Vall, conseller delegat d’ El Punt Avui; i Assumpció Maresma, fundadora i editora de Vilaweb. L’acte el moderarà Carme Ferré, vicedegana d’Intercanvis, Pràcticum, TFG i Alumni de la facultat.

Un cop finalitzada la taula rodona, s’inaugurarà l’exposició dedicada als 40 anys de vida del diari Avui  titulada “Una mirada al món, 1976-2016”. L’exposició ha estat dirigida per Enric Marín, coordinador de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General, Maria Antònia Galceran, cap de la biblioteca, i Santiago Ramentol. Estarà ubicada al passadís de l’eix central de la Facultat de Ciències de la Comunicació en direcció a la biblioteca i oferirà una mirada al món a partir de 41 portades que representen una síntesi local i global de la història dels darrers 40 anys.

Dins de