Vés al contingut principal

La #MEMEnginy16 triomfa a la UAB

29 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Consell d’Estudiants de l’Escola d’Enginyeria de la UAB va organitzar una jornada orientada a la presa de contacte entre estudiants i empreses. Durant la #MEMEnginy es va celebrar la final del concurs StartupLabUAB que va guanyar el grup WannaJob.
memenginy16
L’Escola d’Enginyeria de l'Autònoma va acollir un any més la #MEMEnginy16 on estudiants i empreses van poder tenir un contacte més directe gràcies als estands que es van instal·lar a l’escola. El Consell d’Estudiants de l’Escola d’Enginyeria va organitzar la jornada amb la intenció d’apropar als estudiants d’enginyeria el contacte amb les empreses, la innovació i la investigació.

La jornada que va durar des de les 9 h del matí fins les 9 h de la nit va comptar amb una àmplia assistència tant d’estudiants interessats com d’empreses. Entre les entitats que van visitar la facultat i van comptar amb un estand destaquen Deloitte, Worldline, Mango, AppWorld... A més, la UAB va comptar amb representació per part de Treball Campus, el servei d’ocupació de la UAB, on s’oferia orientació als alumnes de cara a la cerca de treball.

La UAB també va poder fer una presentació de la Fira de Màsters i Postgraus de l’Escola d’Enginyeria, on els estudiants dels darrers cursos van poder conèixer la oferta de màsters i postgraus oferts des de l’Autònoma. A més dels estands d’informació de cadascuna de les empreses a la #MEMEnginy també es va comptar amb un ampli ventall de xerrades i conferències.

Algunes de les conferències destacades van ser la de Deloitte a les 12 h, on es va presentar el dia a dia dels treballadors en l’empresa com una Big Experience. Posteriorment, a les 13 h, Salva Lopez, professor de màrqueting, innovació i creativitat va oferir la xerrada “Benvinguts al joc!” organitzada des de Treball Campus on va donar consells per accedir a la vida laboral.

Final del concurs StartUpLaUAB

Durant la jornada va tenir lloc la final del concurs StartUpLabUAB a la sala de graus de l’Escola d’Enginyeria. En aquest acte, Xavier Verdaguer, emprenedor de Barcelona establert a Silicon Valley, va oferir una conferència sobre emprenedoria abans de l’entrega de premis. Finalment, el grup WannaJob va aconseguir alçar-se amb el premi del StartUpLabUAB, un concurs on col·laboraven UAB Emprèn, la Facultat d’Economia i Empresa i l’Escola d’Enginyeria de la UAB.

La #MEMEnginy16 va destacar per l’ús dinàmic i freqüent de les xarxes socials com Twitter i Instagram utilitzant el hashtag de la jornada #MEMEnginy16. A més, els estudiants també van poder gaudir de demostracions d’algunes de les innovacions que presentaven les empreses com VirtualFly, on els alumnes podien provar un simulador de vol amb l’ajut dels experts que allà es trobaven.

Molt èxit a la #TechPartyUAB i la #MEMEnginy16

Una gran dada és l’èxit que tant la #MEMEnginy16 com la #TechPartyUAB, celebrada fa dues setmanes, han tingut. Ambdues festes han estat organitzades des de l’Escola d’Enginyeria de la UAB i el Consell d’Estudiants de la Facultat i el suport de tots els col·laboradors.

Dins de