Vés al contingut principal

La Fundació Salut i Envelliment participa al Nursing Home Research

25 oct. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El congrés sobre la recerca en l'àmbit de la infermeria a domicili per la gent gran serà presentat per Antoni Salvà, membre del comitè científic del Nursing Home Research International Work Group i director de la Fundació Salut i Envelliment de la UAB.
Infermeria a domicili
Els propers 9 i 10 de novembre, el Crowne Plaza Fira Center de Barcelona acollirà el congrés Nursing Home Research International Working Group. El congrés sobre la recerca en l'àmbit de la infermeria a domicili serà presentat per Antoni Salvà, membre del comitè científic del Nursing Home Research International Work Group i director de la Fundació Salut i Envelliment de la UAB.

Tot i que l'envelliment de la població és un fet real, els avenços i l'interès per la recerca clínica a les cases de la gent gran són encara escassos. No obstant, segons els experts és vital per millorar l'atenció que s'ofereix als ancians que no es poden desplaçar per rebre atenció mèdica o que han de ser atesos cada dia. El Nursing Home Research International Working Group ofereix l'oportunitat de conèixer i compartir les idees més innovadores dins del sector i promoure el coneixement actual entre els investigadors del camp de la infermeria a domicili.

Com a representants de la UAB, la Fundació Salut i Envelliment de la UAB hi participarà. La Fundació és una entitat sense ànims de lucre resultat de la unió d'un conglomerat d'institucions diferents (La Fundació Institut Català de l'Envelliment, la Fundació Dr. Robert, Centre de Formació Avançada en Ciències de la Salut i de la Vida, i la Fundació Biblioteca Josep Laporte, Centre de Documentació en Ciències de la Salut i de la Vida). Aquesta porta a càrrec diverses activitats relacionades amb l'àmbit de les ciències de la salut i l'envelliment. El seu director, Antoni Salvà, té una llarga experiència dins del sector i ha passat per la direcció de la majoria de les fundacions que es van ajuntar per formar la FSIE de la UAB. Com a membre del comitè científic del Nursing Home Research International Working Group serà la màxima representació de la UAB al congrés.

Les diferents conferències, simposis i actes aniran des de les 8 del matí fins a les 7 de la tarda, tant el dia 9 com el dia 10.

Dins de