Vés al contingut principal

La Facultat de Medicina celebra el seu cinquantè aniversari

19 des. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Facultat de Medicina va ser una de les primeres que es van posar en marxa al mateix temps que la pròpia UAB, l'any 1968. Per això, celebrarà el seu cinquantè aniversari en un acte institucional el 20 de desembre, a la Unitat Docent de Sant Pau. Es podrà seguir en directe.
Imatge unitat de Sant Pau
El 20 de desembre, a les 16 h, la Facultat de Medicina celebrarà el seu cinquantè aniversari amb un acte institucional a la Unitat Docent de Sant Pau, al recint històric de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona), on va començar l'activitat de la Facultat el 1968, tot coincidint amb el naixement de la pròpia Universitat. L'acte es podrà seguir en directe des d'aquest enllaç.

En primer lloc, es procedirà a l'acte d'agraïment al professorat i al personal d'administració i serveis que enguany s'ha jubilat o bé compleix 25 anys a la UAB, així com al lliurament de les distincions per als estudiants que han obtingut els darrers premis extraordinaris de titulació.

I, a continuació, es donarà el tret de sortida als actes de commemoració del cinquantenari de la facultat amb els parlaments de Jordi Casademont, coordinador de la Unitat Docent de Sant Pau, que parlarà de la història de la Facultat; Josep Maria Grau, que va ser degà de la Facultat entre 1991 i 1996; Fernando Algaba, que va ser estudiant d'una de les primeres promocions; i Daniel Gil, resident metge i estudiant d'una de les darreres promocions.

L'acte acabarà amb les intervencions d'Albert Salazar, director gerent de l'Hospital de Sant Pau; Vicent Fonollosa, degà de la Facultat; i Margarita Arboix, rectora de la UAB. Finalment, la trobada es tancarà amb una actuació musical.

Dins de