Vés al contingut principal

La Facultat de Filosofia i Lletres acull una exposició sobre l'arxiu del Gran Teatre del Liceu

03 març 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Amb motiu del 175è aniversari de la inauguració del Gran Teatre del Liceu, el projecte de recerca "Microhistòria de la música espanyola contemporània: perifèries internacionals en diàleg", la Facultat de Filosofia i Lletres i la Societat del Gran Teatre del Liceu han col·laborat per organitzar l'exposició "SGTLiceu-UAB: un arxiu a l'abast del món".

Exposició sobre l'arxiu del Gran Teatre del Liceu

L'exposició, comissariada pels professors Francesc Cortès i Joan Carbonell, mostra la documentació conservada a l'arxiu històric de la societat del coliseu barceloní, que està essent digitalitzada per la UAB des de l'any 2014, amb la col·laboració de la Biblioteca d'Humanitats: cartells, escenografies, programes de mà, documentació tècnica i administrativa, partitures, llibrets i documentació artística. La mostra va ser inaugurada el 2 de març en un acte en què Cortès i Carbonell van oferir una visita guiada i van intervenir també la vicerectora de Comunicació i Cultura de la UAB, Virginia Luzón, i la degana del centre, Margarita Freixas.

A més, a l'entorn d'aquesta exposició, hi haurà un cicle de conferències i un recital d'àries operístiques que tindrà lloc el 22 de març, a les 12 h, a l'auditori de la Facultat. Hi actuaran Anna Farrés (soprano), Antoni Lliteres (tenor) i Josep Bufron (piano). Aquest recital ha estat organitzat gràcies a la col·laboració del Vicerectorat de Comunicació i Cultura, la Facultat de Filosofia i Lletres i Cultura en Viu.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat