Vés al contingut principal

La dansa de la UAB surt de l'aula per celebrar el Dia Internacional de la Dansa

22 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Cada mes d'abril l'Aula de Dansa de la UAB surt al carrer per tal de celebrar el DID. Dijous 28 d’abril a partir de les 13:00h a la Plaça Cívica es podran veure les mostres dels grups de l’Aula de Dansa, de la convocatòria Autònoma Actua i de la companyia de dansa Physical Momentum Project.
Dia Internacional de la Dansa 2016
Marc Costa
Com ja és tradició, cada mes d'abril l'Aula de Dansa de la UAB surt al carrer per celebrar el Dia Internacional de la Dansa. Tanmateix, aquest any no ho faran sols, i a més de la mostra de l'Aula de Dansa de la UAB (taller d'iniciació i el grup estable),  podrem gaudir de dues propostes de dansa escollides a la convocatòria Autònoma Actua i tindrem una actuació de la companyia professional de dansa Physical Momentum Project. Aquestes mostres tindran lloc el dijous 28 d’abril a partir de les 13:00h a la Plaça Cívica.

Com a novetat, aquest any també es durà a terme la projecció de dos curtmetratges relacionats amb la dansa, LostArchive i Europe Endless de la productora artística La Ignorancia (Ana Cembrero Coca i Jorge Piquer), que es projecten dins del Festival [C] Screen de Cerdanyola. Es podran veure

13.00h - Mostra de dansa a la Plaça Cívica

Looped, del Grup d’Iniciació a la dansa contemporània (Escena UAB)
Preguntes, d’Helena Martín (Autònoma Actua)
Amb cos i ànima, per Marc Codony i Fiona Roca (Autònoma Actua)
Diari de viatge, del Grup Estable de dansa (Escena UAB)
Postkriptum, de la Companyia Physical Momentum Project (Artefacte)

15.30h- Curtmetratges a  la Sala Cinema

Projecció del curtmetratge LostArchive i Europe Endless de la productora artística La Ignorancia (Ana Cembrero Coca i Jorge Piquer), dins el Festival [C] Screen de Cerdanyola.

Per a qualsevol aclariment dirigiu-vos a:

Cultura en Viu
Edifici L'Àgora