Vés al contingut principal

La consellera de Recerca i Universitats visita la UAB

02 set. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El rector de la UAB, Javier Lafuente, ha expressat la seva satisfacció pel fet que la Generalitat tingui finalment un departament d'universitats i recerca en la visita institucional al campus que ha realitzat la consellera Gemma Geis. La UAB, segons Geis, és "un referent" en la construcció de la societat del coneixement.

Javier Lafuente i Gemma Geis

La consellera de Recerca i Universitats de la Generalitat, Gemma Geis, va realitza3, el 2 de setembre, una visita institucional a la UAB en què es va reunir amb el rector Javier Lafuente i altres membres de l'equip de govern de la Universitat. Geis va visitar el campus acompanyada pel secretari general del Consell Interuniversitari de Catalunya, Josep Ribas, i el director general de Recerca, Joan Gómez.

En la trobada entre l'equip de govern de la UAB i els membres de la Generalitat, Lafuente va expressar la seva satisfacció pel fet de tenir un departament dedicat a les polítiques de recerca i universitats, com s'havia reivindicat des de les institucions d'educació superior. El rector es va congratular també perquè la consellera vingui a conèixer les instal·lacions acadèmiques i científiques el campus de la UAB de primera mà ja que "la recerca és el motor de la universitat".

Per la seva banda, Geis es va declarar "conscient dels principals problemes de les universitats: insuficient finançament, manca d'infraestructures i la necessitat de generar, atreure i retenir talent". Per això, segons va explicar, "hi ha una aposta de la conselleria per millorar el finançament universitari". La consellera va elogiar la UAB com a referent "en l'objectiu compartit de fer del coneixement l'autèntic eix vertebrador de l'economia i la societat".

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat