Vés al contingut principal

La Comissió Econòmica s'ha reunit aquest dijous, 25 de juny.

25 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Comissió Econòmica ha tractat la proposta de participació en l’empresa IDETAN, SL, una empresa de base tecnològica, entre d’altres qüestions.
CE
La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB s’ha reunit aquest dijous, 25 de juny, per tractar qüestions sobre l’àmbit econòmic de la Universitat Autònoma de Barcelona. La sessió ha comptat amb la participació de membres de la comissió: Tania Nadal, presidenta; Montserrat Farrell,  vicerectora d’Economia i Organització; MªAntonia Doroteo, representant del PAS; i Joan Melcion,  gerent de la UAB. També han assistit a la reunió com a convidats: Mireia Cendrós, vicegerent d’Economia, i Concepció Ibáñez, tècnica de la Secretaria Tècnica del Consell Social. Ha actuat com a secretària Sònia Hernández.

En el marc de la reunió, s’ha acordat informar favorablement al Consell de Govern de la UAB sobre la proposta de participació de la Universitat en l’empresa de base tecnològica IDETAN SL. També s’han pres acords en relació a modificacions de crèdit del pressupost de la Universitat i les tarifes del Serveis de Llengües i del Servei d’Activitat Física de la UAB. Així mateix, s’ha informat sobre el seguiment del pressupost 2015 de la Universitat Autònoma de Barcelona. Per últim, la Comissió Econòmica també ha acordat proposar al Ple del Consell Social l’aprovació d’operacions d’endeutament a curt termini de la UAB.

Dins de