Vés al contingut principal

La Comissió Acadèmica aprova la distribució de les beques de col·laboració amb departaments pel curs 2015-2016.

01 jul. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Comissió Acadèmica també ha informat sobre els resultats de l’enquesta d’inserció laboral dels titulats de màsters i l’enquesta a ocupadors,  realitzades per l’AQU Catalunya.
Comissió Acadèmica
La Comissió Acadèmica  del Consell Social de la UAB s’ha reunit aquest dijous 25 de juny per tractar qüestions rellevants sobre l’àmbit acadèmic de la Universitat Autònoma de Barcelona. La sessió ha comptat amb la participació de membres de la comissió: Moisès Amorós, president; Juan Manuel Tapia, representat de la societat catalana; Juan Jesús Donaire, vicerector de Professorat i Política Acadèmica; Gloria González, vicerectora de Qualitat, Docència i Ocupabilitat; i David Montpeyó, representant dels estudiants. Com a convidats, han assistit a la reunió Montserrat Masoliver, vicegerent d’Ordenació Acadèmica,  Joaquim Bernabé, cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, i Lidia Querol, gestora de la Secretaria Tècnica del Consell Social. Ha actuat com a secretària Sònia Hernández.

En el marc de la reunió, s’ha aprovat la proposta dels criteris de distribució de les beques de col·laboració amb departaments, així com el seu repartiment entre els departaments de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquestes beques, tenen per objectiu  iniciar en les tasques d’investigació a l’alumnat de darrer curs o de segon cicle de Grau o primer curs de Màster.  Es te la voluntat que els estudiants prestin la seva col·laboració en un Departament, en règim de compatibilitat d’estudis. El nombre de beques assignades pel Ministeri a la Universitat Autònoma de Barcelona és de 65.

Per altra banda, la Comissió Acadèmica ha procedit, en la reunió, a tractar altres temes d’interès com ara  l’informe anual corresponents al curs 2014-2015 sobre l’aplicació de la normativa sobre el règim de permanència als estudis oficials de grau i de màster de la UAB.  A més, en la sessió, s’ha transmès informació sobre el procés d’acreditació de títols oficials i s’ha informat sobre els resultats de l’enquesta d’inserció laboral dels titulats de màsters i l’enquesta a ocupadors, ambdues realitzades per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya).

Dins de