Vés al contingut principal

La 3a marxa exploratòria de Cerdanyola passa per la UAB

10 març 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El grup, acompanyat per una dinamitzadora d’urbanisme, farà un recorregut pel barri de Serraparera de Cerdanyola del Vallès i la zona de la UAB per tal de detectar elements físics i socials que condicionen la percepció de seguretat de les dones.

Marxes exploratòries de Cerdanyola

En el marc dels dijous feministes, organitzats per l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, el proper 17 de març, a les 18h, tindrà lloc la tercera marxa exploratòria que, en aquesta ocasió, posarà el focus  a la UAB.

La marxa exploratòria és una ruta urbana de dues hores, feta per a dones, que permeten efectuar comprovacions in situ dels elements que poden millorar la seva percepció de seguretat i la seva utilitat dels espais públics (il·luminació, mobiliari urbà, accessibilitat, arbrat i verd urbà, etc.). Es tracta d’un espai dinamitzat per professionals de l’urbanisme amb perspectiva de gènere, per tal d’incorporar la incidència que té en la seguretat real i percebuda per part del col·lectiu amb el que es treballa, les dones.

Recorregut:

• Punt de trobada: Pl dels Enamorats, davant l'escola Saltells
  • Encreuament del c. d'Aragó amb c. de la Serra de Galliners
  • Encreuament del c. de la Serra de Galliners amb el c. de París
  • Encreuament del c. de la Serra de Galliners amb la Ronda de Serraparera
  • Renfe Cerdanyola Universitat
  • Carretera de la Universitat Autònoma passant l'autopista del Mediterrani
  • Punt final: entorn Bombers de Cerdanyola, avinguda de Serragalliners

La primera marxa exploratòria va tenir lloc el passat 25 de novembre, coincidint amb el Dia Internacional Contra les Violències Masclistes i, la segona, el dia 17 de febrer. Està prevista fer-ne una quarta tot i que el dia encara està per confirmar.

L’activitat, adreçada a dones, és gratuïta però cal inscripció prèvia a dones@cerdanyola.cat

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Igualtat de gènere