Vés al contingut principal

L'Institut d'Estudis Europeus publica el primer número de la revista 'Quaderns IEE'

02 feb. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Ja ha sortit el primer número de Quaderns IEE, la revista que publiquen l'Institut d'Estudis Europeus i el Centre de Documentació Europea de la Universitat Autònoma de Barcelona. És una publicació periòdica online, gratuïta i d'accés obert que tracta estudis científics de la Unió Europea.

Quaderns IEE

Quaderns IEE neix amb l'objectiu de formar una col·lecció d'estudis sobre temes europeus i respon a les característiques de multidisciplinarietat, transversalitat i diversitat d’enfocaments. És l'única revista d'aquestes característiques que actualment es produeix a Catalunya i té una voluntat global, sense limitacions territorials: es publica en català, castellà, francès, anglès i italià. També vol ser "un espai de convivència entre seniority i juniority", ja que entre les seves publicacions hi conviuen tant recerques d'investigadors i investigadores de llarga trajectòria com investigacions de gent més jove que s'està obrint camí en aquest àmbit.

Un exemple de la diversitat que proposa són les seccions en què s'estructura la revista: Estudis, Comentaris, Notes de recerca, Notes d'actualitat, Ressenyes i Agenda. D'aquesta manera, es garanteix tant la difusió científica plural i transversal com l'actualitat sobre desenvolupaments sectorials, recerques en curs, congressos i seminaris a celebrar. La publicació de Quaderns IEE és semestral (gener i juliol) i es pot trobar en aquest enllaç.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Pau, justícia i institucions sòlides

Dins de