Vés al contingut principal

L'IGOP presenta els seus projectes de recerca

04 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Divendres 8 d'abril, l'Institut de Govern i Polítiques Públiques de la UAB organitza una jornada oberta per presentar i sotmetre a debat les línies de recerca que duen a terme els investigadors del centre. La trobada se celebra a l'Escola de l'Institut, a Barcelona (Passeig d’Urrutia, 17), a partir de les 9,30 h.
Logo de l'IGOP
Joan Subirats, catedràtic en ciència política i director del centre, presentarà la jornada, i a continuació els investigadors Marc Parés i Raquel Gallego presentaran, respectivament, els dos dels grups més consolidats de l’IGOP: el grup Governança Urbana, Commons, Internet i Innovació Social (URGOCIS) i el d’Anàlisi, Gestió i Avaluació de Polítiques Públiques (AGAPP).

S’hi presentaran en total quatre projectes: PROMISE: “Promoting youth Involvement and Social Engagement: Opportunities and callenges for ‘conflicted’ young people across Europe”, a càrrec dels investigadors Yo Deakin i Zyab Ibañez; P2P VALUE: “Tecnho-social platform for sustainable models and value generation in common-based per production in future internet”, per Mayo Fuster; “La medida de la motiviación para el Servicio Público”, que serà presentat per Xavier Ballart i el projecte ISOP: “Innovació Social i Polítiques Públiques: reptes i oportunitats”, a càrrec d'Ismael Blanco.

Aquesta serà la segona edició de la jornada, que va fer-se per primera vegada l’any passat i on els investigadors  van parlar dels seus objectius i també dels dubtes que, tant a nivell teòric com metodològic, tenien plantejats, sense oblidar allò que esperaven obtenir en termes d’impacte científic i social.

L’assistència a la jornada és gratuïta, però cal confirmar prèviament a: igop@uab.cat

Dins de