Vés al contingut principal

L'ICE ofereix cursos d'estiu per a alumnat no universitari

25 març 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Des del dia 28 de juny fins al 16 de juliol, l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UAB organitza programes formatius adreçats a estudiants de tercer i quart d'ESO, batxillerat i cicles formatius. Tots ells es duran a terme a les diferents facultats, escoles i centres de recerca del campus de la UAB, a Bellaterra.

Estudiants

Des del dia 28 de juny fins al 16 de juliol, l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UAB organitza programes formatius adreçats a estudiants de tercer i quart d'ESO, batxillerat i cicles formatius. S'hi poden trobar cursos de diversos àmbits de coneixement com biologia, ciències de la comunicació, enginyeria, història... Tots ells es duran a terme a les diferents facultats, escoles i centres de recerca del campus de la UAB, a Bellaterra.

L'objectiu d'aquests cursos és orientar acadèmicament els estudiants i introduïr-los al món universitari d'una manera amena. Les activitats formatives estan impartides per professorat de la UAB i la metodologia de treball és de caire universitari. El número de places és limitat i per tal de poder assistir-hi, és necessari que l'estudiant s'inscrigui a través de la pàgina del curs escollit i que adjunti una còpia del seu document d'identitat (si l'alumne és menor de 18 anys, també s'haurà d'adjuntar un document d'autorització).

Els cursos tenen una durada d'una setmana i els horaris són de 9,30 h a 14 h amb una pausa de 30 minuts cada dia. El preu és de 90 euros, però des de la UAB s'ofereixen deu bonificacions del 50% del preu d'un curs adreçades a alumnes de centres catalogats com d'alta complexitat pel Departament d'Educació de la Generalitat; l'alumnat que vulgui sol·licitar aquesta bonificació ho ha de fer abans del 26 d'abril.

A causa de la situació sanitària actual, és imprescindible el compliment de les mesures de prevenció i de seguretat establertes per les autoritats sanitàries (ús de mascareta i gel hidroalcohòlic, distància de seguretat...). En cas de que l'alumne tingui símptomes compatibles amb la COVID-19, sigui contacte estret d'una persona afectada o doni positiu en una prova, haurà de comunicar-ho a l'equip directiu i en cap circumstància podrà assistir al curs. Si les autoritats sanitàries impedissin la realització d'aquests cursos amb motiu de la situació epidemiològica, l'import abonat seria retornat a les persones inscrites.

Dins de