Vés al contingut principal

L’edifici ICTA-ICP obté el Premi Catalunya Construcció 2015

19 maig 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L’edifici ICTA-ICP s’ha endut el guardó en la categoria “Innovació en la construcció”. Els guardons es van lliurar dimarts en el transcurs de “la Nit de la Construcció”, al Gran Teatre del Liceu de Barcelona.
ICTA
L’edifici ICTA-ICP de la Universitat  Autònoma de Barcelona ha obtingut el Premi Catalunya Construcció en la categoria “Innovació en la construcció” que atorga el Col·legi d’Aparelladors de Barcelona (CAATEEB). L’acte de lliurament s’ha dut a terme en el transcurs de “la Nit de la Construcció”, presidida pel conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Santi Vila, i la presidenta del Col·legi d’Aparelladors de Barcelona, Maria Rosa Remolà, al Gran Teatre del Liceu de Barcelona.

Els Premis Catalunya Construcció, que organitza el Col·legi d’Aparelladors de Barcelona per 12è any consecutiu, tenen com a objectiu reconèixer l’esforç de professionals i empreses del procés constructiu i premiar les persones que, amb el seu treball, contribueixen a millorar la qualitat, la gestió, la sostenibilitat, la innovació i la seguretat en la construcció. Els Premis compten amb el suport del Consell dels Col·legis d’Aparelladors de Catalunya i l’Arquinfad.

El jurat ha premiat la candidatura formada per David Lorente, Josep Ricart, Xavier Ros, Roger Tudó, Claudi Aguiló, Albert Domingo i Neus Duplà, pel nou edifici ICTA-ICP de la Universitat Autònoma de Barcelona (en la categoria d’“Innovació en la construcció”). Aquest jurat ha valorat molt positivament “el treball interdisciplinari d’un equip de tècnics que han pensat l’edificació de manera integrada, això és, les estructures, instal·lacions i acabats, de manera que cada un d’aquests capítols col·labora amb la màxima eficiència del conjunt i oferint una imatge final unitària”.

El total de candidatures presentades en aquesta 12a edició dels Premis Catalunya Construcció ha estat de 81, representades per equips i empreses responsables de dirigir, coordinar i projectar obres acabades durant els anys 2013 i 2014. Després de fer una primera selecció, el jurat va escollir 17 finalistes en les quatre categories: Intervenció en edificació existent; Direcció d’execució; Innovació en la construcció; i Coordinació de seguretat i salut.

Dins de