Vés al contingut principal

L’Associació de Biomèdics de la UAB col·labora amb La Marató

14 des. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Sota el títol “Tractament de l’ictus i les lesions medul·lars: esperances i reptes”, les xerrades serviran per a explicar els avenços de la ciència en els tractaments d’aquestes lesions que afecten considerablement a la manera de viure dels pacients que les pateixen i del seu entorn.
UAB Casa Convalescència
El proper 15 de desembre a les 17 h, l’Associació de Biomèdics de la UAB organitza unes xerrades sobre el tractament de l’ictus i les lesions medul·lars, per a recaptar fons per a La Marató. Les ponències englobades en la iniciativa “Xerrades solidàries per La Marató de TV3” tindran lloc a l’aula magna d'UAB Casa Convalescència (C. Sant Antoni Maria Claret, 171. Barcelona).

Sota el títol “Tractament de l’ictus i les lesions medul·lars: esperances i reptes”, les xerrades serviran per a explicar els avenços de la ciència en els tractaments d’aquestes lesions que afecten considerablement la manera de viure dels pacients que les pateixen i del seu entorn. La presentació de la sessió correrà a càrrec d’Anaís Cuerva, estudiant de Ciències Biomèdiques i membre de l’Associació Juvenil de Biomèdics de la UAB, qui introduirà les diferents ponències en l’ordre corresponent.

La primera xerrada correrà a càrrec de Dolors Soler, psicòloga de la clínica Guttmann (hospital especialitzat en neurorehabilitació); la segona ponència serà pronunciada per Eloi Opisso, enginyer de la clínica Guttmann; i la tercera xerrada serà pronunciada per Guillermo García Alias, investigador Ramón y Cajal del Departament de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia de la UAB, Olaia Baylo, investigadora del Departament de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia de la UAB, i María Gómez, investigadora de l’Institut de Neurociències de la UAB.

Després de cada intervenció hi haurà un torn de preguntes abans de passar a la següent ponència. La jornada acabarà amb una actuació musical en què seran interpretades cançons dels discos de La Marató.

Dins de