Vés al contingut principal

Joves talents i professionals de prestigi debaten sobre innovació

12 juny 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La jornada Somos Talento, que tindrà lloc el 15 de juny al Palau Robert de Barcelona, ​​reunirà professionals consolidats de prestigi i joves que han dut a terme amb èxit iniciatives en diferents àmbits. Es podrà seguir en directe als webs de Somos Talento i de directes de RTVE.
Jornades Somos Talento
La Càtedra RTVE-UAB, el proper 15 de juny, organitza la primera jornada Somos Talento, que tindrà lloc a la sala d'actes del Palau Robert de Barcelona (Passeig de Gràcia, 107). Es tracta de la primera edició d'una trobada que vol donar suport al talent i a les iniciatives que joves espanyols han dut a terme en els seus respectius àmbits professionals. La jornada es podrà seguir per streaming des de la página web de Somos Talento i des de l'apartat "directes" del web de RTVE.

El programa de la jornada inclou tres taules rodones formades cadascuna d'elles per dos joves que destaquen en un àmbit determinat, un moderador i un professional de reconegut prestigi. Entre els participants d'aquesta primera edició, es troben David Andreu, xef del restaurant Somiatruites; María José Feijóo, directora de l'Escola de Postgrau i de la Formació Continuada de la UAB; Miriam Rueda, enginyera membre de Light Energy; Blanca Nárvaez Vega de Seoane, directora general de la Fundació Junior Achievement Espanya; Mohammad al Amrani, coordinador de projectes de SUARA Cooperativa; Jennifer Pareja, waterpolista professional; o el reconegut doctor Santiago Dexeus, entre d'altres.

La jornada serà inaugurada a les 9,30 h per la rectora de la UAB, Margarita Arboix, i el director de TVE, Eladio Jareño. Seguidament, presentaran el projecte Talent Jove el director del Gabinet de Comunicació i Educació de la UAB i director de la Càtedra RTVE-UAB, José Manuel Pérez Tornero, i el subdirector de RTVE Catalunya, José Juan Ruiz. Per assistir a la jornada, és imprescindible inscriure-s'hi prèviament escrivint a l'adreça nuria.fernandez@uab.cat.

La Càtedra RTVE-UAB per a la innovació dels informatius en la societat digital té el seu origen a l'Observatori per a la Innovació dels Informatius a la Societat Digital (Oi2), creat per RTVE i la UAB al setembre de 2015. L'observatori va organitzat, el 2016, el seminari "Informatius a l'era digital", que va aplegar periodistes i altres experts en comunicació per reflexionar sobre la informació i el periodisme davant dels avenços tecnològics actuals. Pel que fa a les jornades Somos Talento, la intenció és que tinguin continuïtat en el futurs any i suposin un estímul que motivi als joves amb talent a participar i que potenciï la implicació d'institucions i empreses en el foment del talent jove.

Dins de