Vés al contingut principal

Joves investigadors en estudis anglòfons presenten els seus treballs a la UAB

24 gen. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L'Association of Young Researchers on Anglophone Studies (ASYRAS) organitza bianualment una trobada sobre la recerca que s'està realitzant en aquest camp acadèmic. L'edició d'enguany tindrà lloc del 25 al 27 de gener, a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB.
Estudiants
El Departament de Filologia Anglesa i de Germanística organitza la 5th International Conference of the Association of Young Researchers on Anglophone Studies (ASYRAS), que tindrà lloc a la Facultat de Filosofia i Lletres del 25 al 27 de gener. El títol del congrés és "Against all Odds: Persistence and Resistance in Young Researchers' Work" i la trobada aplegarà estudiants de màster i doctorat en lingüística, literatura i cultura angleses.

Durant els últims anys, els joves investigadors han hagut de fer front a un escenari social i acadèmic molt complex però, contra tot pronòstic (against all odds), estan generant recerca d'alta qualitat. Aquest congrés proporciona un espai perquè els joves estudiants de postgrau i investigadors en estudis anglesos puguin presentar la seva recerca lingüística, literària i cultural.

El congrés inclou quatre sessions plenàries, sessions paral·leles sobre lingüística i literatura, presentacions de projectes, un taller d'estadística impartit pel Servei d'Estadística Aplicada de la UAB i sessions informatives sobre beques predoctorals i postdoctorals, programes de doctorat, estades a l'estranger i defensa doctoral.

L'organització del congrés es realitza amb el suport de l'ASYRAS, que organitza un congrés bianualment. A l'edició d'enguany, el comitè organitzador està format per personal de les àrees de literatura anglesa i nord-americana i lingüística anglesa.

Dins de