Vés al contingut principal

Jornada sobre Recerca i Innovació Responsables

17 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L’Oficina de Projectes Internacionals de Recerca de la Universitat organitza el proper 12 d’abril, a la sala d’Actes del Rectorat, una jornada sobre Recerca i Innovació Responsables (RRI, per les sigles en anglès) adreçada a investigadors i gestors universitaris i de centres de recerca.
HORIZON 2020
La RRI és un concepte transversal aplicable a tots els projectes finançats dins del programa Horizon 2020 que pretén alinear la forma en què es fa recerca i innovació amb els valors que desitgem per a la societat.

La Jornada tractarà les diferents dimensions que engloba la RRI (aspectes ètics en experimentació animal i humana, gènere i recerca, participació ciutadana en els projectes o educació científica, entre d’altres) i s’adreça a investigadors i gestors de recerca de la UAB i també d’altres universitats i centres de recerca.

Hi participaran els coordinadors del projecte europeu RRI Tools: Fostering Responsable Research & Innovation, així com diferents experts i tècnics de gestió de la recerca, que explicaran els recursos disponibles per ajudar els investigadors a incorporar la RRI en els seus projectes de recerca. El director de l’Idescat, Frederic Udina, oferirà també una xerrada sobre l’accés a les dades per finalitats de recerca.

Inscripcions

Dins de