Vés al contingut principal

Jornada sobre les oportunitats del Doctorat Industrial per enfortir les relacions entre empreses i universitat

15 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El Parc de Recerca i l'Escola de Doctorat de la UAB van organitzar el 12 d'abril una jornada sobre el Pla de Doctorats Industrials que promou la Generalitat de Catalunya. La jornada pretenia donar a conèixer amb profunditat a les empreses els avantatges que suposa sumar-se a aquest projecte així com presentar casos d'èxit.

Jornada Doctorats industrials 2016

La jornada va comptar amb la intervenció de la vicerectora de Recerca, Dra. Pilar Dellunde, qui va fer un balanç sobre l'execució d'aquest programa a la UAB des que es va iniciar el 2013 fins l'actualitat. La UAB, juntament amb la UPC, és la universitat amb més projectes de recerca capdavanters enfocats a apropar les persones que estan completant la seva formació investigadora a la realitat de l’R+D+I del teixit industrial català.

A continuació, Jordi Alba Granados, gestor de projectes del Pla a la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, va explicar les novetats que incorpora la quarta edició del Pla de Doctorats Industrials per potenciar nous àmbits de la recerca.

Durant la jornada també es va celebrar una taula rodona, moderada pel secretari acadèmic de l’Escola de Doctorat de la UAB, Dr. Xavier Gabarrell, i en la qual hi eren representades empreses, doctorands i tutors de tesis participants del Pla de Doctorats Industrials. L’objectiu va ser conèixer i compartir l’experiència dels participants d’aquest programa i motivar així nous doctorands i empreses a sumar-s’hi. Hi van participar Joaquim Segalès, director del CReSA i tutor de doctorands industrials; Cristina Monfort, doctoranda del programa de doctorat en química a l’empresa Afinitica, i Albert Comas, director general de l’empresa Morenot.

L'acte va finalitzar amb un espai de networking perquè empreses i investigadors exploressin possibles col·laboracions.

Més informació sobre els doctorats industrials

Dins de