Vés al contingut principal

Jornada sobre la perspectiva de gènere en filosofia

27 feb. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Aquest dijous, dia 1 de març, el Departament de Filosofia organitza la jornada “La perspectiva de gènere en filosofia”, a la sala de Graus de la Facultat de Ciències de l’Educació. L’acte tindrà lloc a partir de les 10h.
Jornada Filosofia i Gènere
Des de les diverses àrees de la recerca filosòfica, professores i professors del Departament de Filosofia participaran en el debat “La perspectiva de gènere en filosofia”, sobre les múltiples implicacions de la idea de gènere, avui tan reivindicada, però també controvertida, en les societats occidentals. A tall de cloenda, l’obra de Mary Wollstonecraf, Vindicació dels drets de la dona, serà objecte d’una taula rodona entre estudiants.

Les sessions, obertes a tothom, tindran lloc a la sala de graus de la Facultat de Ciències de l’Educació, a partir de les 10h.

Més informació:
Programa de la jornada